Friday 22 April 2011

test JPJ

ary nie aku test jpj huhu
k0rg2 msti tau an mcm mane perasaan nye
aku tak tau ape kene ngn aku ary nie 
cuak si00ttt sbb mak aku da warning awal2 ag klu failed siap !

aku berd0a la tak dpt jpj p0mpuan , cerewet rrr ( yekew p0mpuan cm uh ) heheh
tup tup dpt la laki tapi muke dye mmg mcm nk bunuh aku 
mase aku nk nek bukit kene benti s0 tarik la handbrek
tetibe mase aku nk turunkn handbrek xboleh plak 
lame la gak nk trun kn handbrek, jpj uh da usha2 aku dah 
yg besh nye aku trun kn handbrek gune due2 belah tgn aku & sekuat aty aku
tapi tak boleh gak ? beb sumpah jantung aku laju mase uh haha

 pas uh enjin mati sumpah mcm nk kua dari kete uh tr0s balek uma
tapi aku start la blek enjin uh c0z aku tgk jpj 2 relex je
lepas dah boleh angkt handbrek aku p0wn bwk la mcm biase
mcm pemandu berhemah hehe

smpai setengah jalan je 0rg 2 ckap ` dek , boleh bwk laju ckit tak ?
eh eh kang aku bwk smpai 120 baru tau ( sebenar nye aku tak pena bwk smpai 60 ) hehe
takut la bwk laju2 , aku tekan minyak tapi aku tgk tak laju2 p0wn
haha 2 la dye perasaan takut aku uh smpai handbrek angkt due tangan haha

kepada encik jpj time kaseh sebb buat muke encik yg SERIUS 2 ea .
saya amat menghargai sumbgan encik :))

0pss mggu dpn test m0t0 plak , nk rempit r cm nie hehe

No comments: