Saturday 9 April 2011

live t0 dance babe !


hari nie aku ade kelas tarian 
tapi xtau la asl penat sgt33
sebel0m nie tak de plak 
huuurrrrrmmmmmm

hari nie kelas tak rmai yg dtg just 7 0rg
mcm mane nk menari kalau org ckit sgt 
s0 ckgu tak aja la step baru just ingt kan step mggu lepas

tarian kipas (cina) terpakse la tuke keografi c0z rmai tak dtg 
tapi kan tadi kite0wg ade exam kenal hafal nama2 step 
yg kite0wg blaja , nama cina lak uh susah d0whh . .

tarian india pulak cm biase r lutut aku longgar nari tarian uh 
tarian uh memg susah tapi sgt seronok 
siapa yg baru nk blaja msti ase mcm nk nangis mcm aku mule2 blaja dulu
k0wg tgk mcm klaka tarian nie nari tengok !
tarian zapin pekajang, step da nk habis s0 lps nie cikgu nk ajar tarian baru
aku suke nari tarian nie sebb aku da tahu asas tarian nie hehe
tarian nie bnyk ragam smpai 13 ragam so agk susah nk ingt
tarian gamelan ( kunang2 mabuk ) pening pale aku da kate kunang2 mabuk hehe
tarian nie agk lemah lembut la s0 aku p0wn naik ngantuk nk nari hari nie
tarian nie agk susah la bg aku sbb kite kene feeling bile dgr lagu gamelan
2 0rg tue2 yg ckp . tp aku nie men2 mcm mane nk dpt feel







sempat tgkp gamba :)
 

No comments: