Monday 18 April 2011

interview yang sangat melucukan :D

hari nie aku ade interview maktab perguruan 
di IPG Kampus Bahasa Melayu
aku dpt kursus sejarah sekolah rendah 
sungguh menakutkan but kelakar haha

aku dtg k0l 11 tp k0l 2 baru start cam ne uh ?
perasaan nerv0us aku tr0s hilang bile da lame2 tgu 
mule2 kite0wg kene jwb s0alan sasiah diri sebnyk 135 s0alan dlm mase 30 minit
pas uh interveiw berkumpulan, yg nie seng ckit

bile smpai interview individu aku da mule cuak hehe
s0alan pertama cite psl diri aku 
2 senang je k0wt hehe
pas uh dye ade gak campur2 s0alan dlm bahase inggeris
walaubagaimana p0wn aku cube menjwb hehe

yg aku tak tahan dye s0h aku wat dem0 cara nk mengajar sejarah
haha aku p0wn buat r dgn muke tak reti malu nye
bile aku tgh el0k2 ckp
b0leh lak 0rg yg temuduge aku tu menyampuk 
`cikgu saya tak reti menulis mcm mane nie`
aku dah tergamam 0rg 2 bantai gelak2 kan aku HAHA

pas uh dye tnye isu semasa plak pasal pilihan raye
mmg aku selama nie bace paper kan ? haha
dye ckp sape yg bertanding
aku leyh bantai ckp dat0 seri mahyuddin yassin !
OMG dye ckp parti ape ?
bapak malu aku p0wn c0ver la ckp `eh silap BN`
haha sumpah segan weyh isu2 semasa nie mmg aku tak penah amek tau p0wn


tapi bg aku nie semua pengalaman. sebb nie first time aku interview lps nie klu ade tak de la mgelabah ! aku tak kesa dpt ke tak yg pntg aku da cube :) kalau dpt rezeki saya ! kalau tak dapat tak pe tuhan maha pemurah , ade la 2 rezeki aku nnt . aku tak nk mengharap takut kecewa .

mama kata ` akak da cube yg terbaek k , mama tau klu ade rezeki akk dapat la klu xde tak pe . jnji akk da cube k ` .

kpd k0rg2 yg bakal di temuduge buat2 la tgk berita ye haha :D

No comments: