Monday 7 May 2012

rotu leadership and motivation camp

pada cuti sem ini, palapes cawangan melaka telah pergi ke TAMAN NEGARA, pahang :) sngt seronok kerana  nie adalah kali pertama ak pergi camp palapes tnpa ada unsur askar. Selama 3 hari dua mlm kami kat sane & penuh dgn bermacam2 aktiviti. Camp nie dyorg campurkan antara junior, inter & senior. So sejak dr camp nie hubungan antara junior, inter & senior menjadi semakin rapat. kami jg diwajibkan supaya tidak mmggil "Puan atau Tuan" kpd pangkat yg lebih tggi dr kami. so kene pggil abang & akak. Mule2 agak susah nk panggil abang & akak, yelaa sbb dah terbiasa dgn pnggilan Tuan & Puan. Mmg tak de lgsg unsur2 askar sepnjg camp nie berjalan ( sebenarnye ade ckit hehe ) tp tak kesah lahhh :D actually ini adelah kali terakhir berjumpe senior kami. Sedih rasenye sbb dyorg yg bnyk jaga kami selama kami menjadi junior. susah nk ckp sedih mcm mane :) tp ape yg aku tau aku & skuad2 aku sangat SAYANGkan senior kami ! kami syg senior tapi kami tak tunjuk :)

Pic nie sebelum kami bertolak dr uitm


ini Puan Afnie. dye tak dpt pergi camp sbb ade hal.
dye adelah The Best Senior bg aku.
Pic nie adelah pic terakhir aku dgn dye .
ILOVEYOU
pic dlm Bus :)




setelah tiba di taman negara :)
muke semangat semua haha
bergambar dulu :)




kumpulan ketupat haha

ini tuan Ammar . ketua kumpulan aku




di perkampungan org asli

ada gaye an haha



ini lah rupenye klu pmpn pasang khemah


mereka adelah senior saya :)

 skuad saya


time to go !
LAT LAT GO ! LAT LAT GO !
video nie mase di perkmpgan org asli.

sgt seronok :) ade masalah skit mase nk blek . tetibe plak tayar bus uitm pecah erghhhhh agak lame nk tggu bus OK dr kol 1 pm smpai kol 9 stgh pm :) seronokkn tggu lame2 smua tido kat beterabur kat tepi bus uh . ak tak rasa pown lame sbb aku sedap tgh tido di bwah pondok yg nyaman haha


bertolak kol 9 lbh smpai uitm melaka dlm kol 5 pg cm uh . dlm bus smua berdengk0r kepenatan . haha yg penting perjalanan kami sgt menyeronok kn :)