Wednesday 26 December 2012

kalaulah anda diberikan 3 permintaan

assalamualaikum :)

if korang diberi 3 permintaan ape yang korang nk mintak ??
tertibe plak terlintaskan fikiran aku pasal nie :) so ape yg korang mintak ?
kalau akulah kn hurmmmmm

firstly ! if aku bole undur balik masa aku akan betulkan segala kesilapan yang aku lakukan.
mesti korang pun penah terpikir right ? tapi orang penah ckp yg belajar dari kesilapan and my lecture said ehem2... mistake is the BEST teacher :) bile pikir balik betul jugak, bukan semua orang perfect kn? msti akan ada yang wat salah tak kesah lah besar ke kecik. Tapi kalau aku diberi peluang aku tetap nk undur balik masa aku so that  aku tak akan menyesal dengan ape yang aku buat and aku tak akan sakitkan hati sesiapa :)

secondly ! kalaulah aku boleh dengar kata hati orang lain kn best hehe . aku boleh tau ape yg di ckp kat dalam hati dye and mcm2 lagi :) kadang2 orang nie mulut cakap lain hati cakap lain :) hurmm contohnya aku boleh tau sape yang tak suke aku so aku bole tau sbb ape orang tu tak ske aku kn2 ? barulah kite boleh betulkan kesilapan kita . satu lagi aku boleh tau sape yang kawan and sayang kite dengan ikhlas :) and aku boleh tau kalau orang tu ade niat tak baik or tak hehe

lastly ! aku nk semua orang dalam dunia nie baik dan tak de penjahat pun kat dalam dunia nie baru lah semua orang happy :) bile tak de penjahat, keselamatan kita selamat, tak de kes buang bayi, rogol, ragut, membunuh betul tak ? so aku tak perlu risau kalau nk g mane2. korang pun boleh nampak skrg kn bile dunia nie dipenuhi orang yang tidak ada belas kasihan mcm kat palestin tu .

TAPI nk wat cm mane ini smuanye KALAU huhu. Tuhan je yang mampu ubah semua ni kite nie manusia biase je :)
jgn salah paham ye, sy hanya nak berkongsi cerita dengan anda. selamat membaca :) the end

No comments: