Saturday 28 July 2012

Tahniah Puan :)

assalamualaikum
hari nie saya nk update blog pasal senior saya
FYI, senior saya dah tauliah :)
saya sgt bangga menjadi junior mereka
selama 3 tahun mereka melalui pahit dan manis di dalam ROTU, akhirnya mereka ditauliahkan

saya berharap saya dapat menjadi seperti mereka satu hari nanti
tanpa mereka, tidak mungkin saya dan skuad saya (batch 33) dapat kekal dalam  ROTU hingga hari ni
smpai sekarang saya masih lagi teringatkn kenangan saya bersama mereka
setiap apa yang mereka lakukan untuk kami semuanya bersebab

hingga hari ini saya masih lagi terasa pemergian mereka :(
ape2 pun sy nk ucapkan....

tahniah kepada senior saya, tanpa puan sy tak mungkin akan jadi seperti mana saya sekarang & tidak mungkin saya akan kekal didalam ROTU ini.
akhirnya hajat puan sudah tercapai, saya bangga dapat menjadi junior puan.
saya harap puan tidak akan lupakan kami disini
Maafkan saya dan skuad2 saya jika kami ada melakukan perkara yang tidak sepatutnya


No comments: