Thursday 19 May 2011

UITM melaka !

luse aku da nk pegi uitm melaka kat lendu .
sgt2 sedeyh :(
s0 luse bermule la kehidupan baru 
bukan sebagai pelajar sekolah lagi oke
yg penting dah tak de ckgu nk jage tepi kain aku :)))

h0pe kat sane aku study bt0l2, dpt cari kwn baru, wahh ser0n0k!! bukan BF baru hehe
rmai jugak kwn teknik aku dpt sane yg same k0s lagi PERNGAJIAN PERNIAGAAN
papep0wn aku still nk tggu keputusan maktab perguruan
tak tau la dpt ke tak , klu dpt aku  NK PEGI !

- mama & abah -
jgn risau akak akan blaja rajin2 mcm al0ng & angah :)
akak tak akan call mama sambil nangis lg HAHA
il0vey0u s0 muchhh :D
- rakan-
kepada kawan2 dari SMK sultan abdul aziz shah , SMK saujana impian dan SMT p0rt dicks0n
gudluck untk k0rg !!
blaja rajin2 0ke jgn nk bERgosip je keje hehe
mgkin k0rg penah gagal sblm nie ,
s0 dah dpt ms0k U wat azam baru tebus kesilapan lame :)
ingat : 0rang yang banyak berjaya sebenarnya banyak kegagalan
jadi kawan2 blaja la dari kesilapan . .

- awak -
jgn gatal2 , gedik2 , miang2, degil2 0ke 
jgn balik2 je tgk awk da ade bini 4 0rg
dpt tau kaki ku di bibir mu :D
0ke m0k il0vey0u nk mishy0u sgt2
kunci hati awk untk saya & ingt jnji awk kat sy  :))
this l0ng distance is killing me :((

No comments: