Thursday 3 March 2011

Junior bl0k D 2010

gmba nie mase kite0wg j0gging beramai2 .
macam2 gaye aku tgk :)
sebelom pergi sekolah
call ye sayang :)
baek juni0r2 ak nie trun surau
men b0wling
mutiara crew
gambar rasmi :)
:)
ye name aku !
l0ker aku


D0RM MUTIARA

Nie la junior2 aku, aku ade 15 orang junior dalam d0rm aku. dalam bl0k, aku ade 88 orang junior. memang susah nk jage junior ramai2 nie apetah lagi budak2 yang tak biase d0k asrama nie. memang kuat ngadu ngn parents dyowg pasal aku slalu mara2 haha tapi 2 la bile da lame kenal baru la sayang :) tak kenal maka tak cinta .Tapi nasib bek la aku ade member yang tolg ak iela & nisha mase mule2 dy0wg jejak kaki kat bl0k D. aku usha smua perangai juni0r2 aku . ade yang muke lepu je, ade yang melalak nk balik uma, ade yang otai semcm tkt lak aku .

january

(mase meeting d0rm )

aku : oke . name akak fatin sahira dari kelas ppn . akak rase korang smua da tau akak nie ketua bl0k kat cini . s0 akak nk k0wg smua berkenalan dgan senior yg jage d0rm k0rg k . Ingt k0rg dtg sini nk blaja s0 k0wg kene ik0t peraturan asrama paham . aku paling pantang klu d0rm ngn t0ilet k0t0r. s0 sblm pegi sek0lah bersih kn bl0k nie dulu . aku akn wat jadual untk k0wg .ade s0alan ?



(semua senyap .junior semua p0lak je tgk aku yela tak nk senyum langsg, beberape bulan kemudian)



junior : kak iera bile boleh bwk f0n ? tak saba nie .
aku : tggu la brape bulan lagi dulu kite0wg time bulan p0se baru ley bawak taw.tgk la akk kasi k0wg bwk sebelom p0se tp kene janji dulu jgn wat akk mara 


juni0r : oke2 kite0wg janji ! tak saba bnk bwk f0n da lame xpgg f0n :)


aku : huhu ingt jgn smpai warden tau klu tak abish akak .
juni0r : oke ! sayang kak iera :)


(haha mcm 2 la cite nye.aku nie bukan la ketua bl0k yg bek sgt siap kasi juni0r bwk f0n lagi . memg bg0s . sedangkan mas0k je pintu pagar sekolah ade papan kenyataan DILARANG MEMBAWA PH0NE ! Tapi nk wat cm ne sayang junior pnye psl :)



oktober

setiap pertemuan ade perpisahan . s0 aku jage dy0wg setaun je lepas 2 aku da abish sekolah .sedih sgt mase hari last sekolah . tapi sebel0m hari last sekolah . aku dengan juni0r aku da wat plan . macam2 aktiviti la kite0wg buat antaranye :

  1. sape makan limau paling banyk dan laju
  2. sape ikat tocang rambut paling banyk
  3. sape isi kan air dlm bt0l paling cepat
  4. menari lagu stacy :)
  5. bot0l beracun!
mase nie seronok gile ! ade yang men tipu la . da tau kumpulan dye nk kalah dye pegi cmpak limau yg xabish nk mkn kat tingkap . haha tp kant0i . isi air dlm btol sape lagi juara klu bkn aku :) jgn men2 kite0wg men air dlm d0rm habis banjir d0rm kite0wg .ade yg terg0lek mcm nangka bus0k . yg bot0l beracun plak . klu b0t0l 2 mghadap kat dorg 2 , org 2 yg kene . ade yg kene menari dangdut , jadi org gile , mcm2 ag ! semua kengan nie aku tak lupe . c0z jage juni0r mmg besh ! il0vey0us0much juni0r d0rm mutiara




sebel0m aku tgl an sekolah 2 dy0wg de cipta satu lagu t0k aku, iela ngn nisha :) haha berbakat bt0l dy0wg nie...



 

No comments: